0% Complete
صفحه اصلی
/
دهمین کنفرانس منطقه ای سیرد
بررسی رابطة شفافیت اطلاعات و رقابت در بازار محصولات با ارزش شرکت
نویسندگان :
مسعود هاشم زاده طوسی
1
1- شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
کلمات کلیدی :
ارزش شرکت،رقابت در بازار محصول،شفافیت اطلاعات
چکیده :
در این پژوهش به بررسی رابطه ی شفافیت اطلاعات و رقابت در بازار محصول با ارزش شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شد. نمونه آماری این پژوهش شامل127 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بازة زماني 1397- 1391 می باشد. به منظور بررسی فرضیه های پژوهش از رگرسیون چند متغیره و از نرم افزار Eviews و spss استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که شفافیت اطلاعات رابطة مثبت و معناداری با کیوتوبین دارد. این نتایج بدان معنا می باشد که بهبود و شفاف سازی اطلاعات موجب بهبود عملکرد اقتصادی شرکت می گردد. همچنین نتایج پژوهش حاکی از بود که بین رقابت در بازار محصول با کیوتوبین شرکت رابطة مثبت و معناداری وجود دارد. در نهایت، نتایج پژوهش حاکی از آن است در شرایط رقابتی در شرکت، شفافیت اطلاعات کاهش می یابد و این موجب کاهش ارزش شرکت می شود. این نتایج نشان می دهد که شرکت های رقابتی، سياست هاي افشا كه حاوي اطلاعات مفيد آينده باشد را دنبال نمي كنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فیوز هوشمند قابل برنامهریزی به منظور مدیریت مصرف مشترکین در زمان پیک بار
یوسف نیازی - امیرحسین رجایی - حمیدرضا کریمی فرد - شاهرخ آزرم - غلامعلی کریمی
استفاده از کات اوت سه مرحله ای( 3-shot ) در راستای بهبود شاخص های قابلیت اطمینان
محمد رضا بهمنش فر - مهدی پیرپیران نجف آبادی - سروش عجبی نایینی
ارائه مدلی بومی برای انتخاب بهترین رویکردهای نگهداری و تعمیرات برای تجهیزات شبکههای توزیع
مرتضی خرّم - حامد بحرانی - رامین صاحبی
طراحی یک فیلتر اکتیو سه فاز وشبیه سازی با نرم افزار MATLAB- Power System جهت جبران توان راکتیو وحذف همزمان کلیه هارمونیکها
شهرام بردبار - محمدرضا رنجبر - علی مسعودی - اسماعیل زحمتکشان
مدیریت هوشمند مصارف سرمایشی بر بسترIOT ،چالش ها و راهکارها
مرسل صالحی - مهرداد جنتیان - مهدی صادقی
Consensus-Based Adaptive Distributed Hierarchical Control of Battery Energy Storage Systems in a DC Microgrid
Milad Khani - Navid Aghli - Mohammad Pouyani - Seyed Ahmad Mousavi
تعیین برنامه تعمیرات پیشگیرانه با استفاده از داده های گرمانگاری مادون قرمز و یادگیری ماشین در شرکت توزیع برق فارس
سعید نژادفردجهرمی - محمد زارع قلعه سیدی - محمود روستایی
نحوه اجرای برنامه های مدیریت مصرف و پاسخگویی بار تابستان سال 1402 شهرستان چالوس
مهدی محمدی - محمدرضا مهدی پور
ارائه یک مدل بهینه اقتصادی و قابلیت اطمینان با جایابی واحدهای منابع انرژی تجدیدپذیر بر روی شبکه استان فارس
حسین منصوری - میثم قاسمیان - مریم کریمی
Reduction of non-technical losses Based on the data mining from AMI meters and customers data
Mohammad hosein Zarei - Leila Rahmansetayesh - Hamidreza Karimifard - Mohammad Mohammadi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1